Foto’s in dit reislog

4 december 2018 - Houston, Texas, Verenigde Staten

Zoals bekend had ik in Artctica geen internet en eenmaal in Santiago was de WiFi dusdanig slecht dat inladen van foto’s echt niet mogelijk was. Maar eenmaal in Houston, met heel veel tijd(10 uur zien door te komen) en prima werkend free WiFi van de Airport is het prima gelukt. Tot nu toe heb ik alle foto’s ingeladen, behalve die van de Cruisedagen. Dat zijn er namelijk veel te veel en ik wil thuis eerst een selectie maken. Het heeft weinig zin om van elke gefotografeerde plek 10 of meer foto’s te laten zien. Maar ik heb er wel 10 of meer gemaakt, in de hoop dat er dan minimaal eentje tussenzit die het mooi weergeeft.....

Dus nog even wachten op de foto’s van ijsbergen, sneeuw, pinguins, zeehonden, walvissen enz. Maar het zal het wachten zeker waard zijn, als ik ze nu zelf terugkijk vind ik dat er een aantal prachtige foto’s tussen zitten !

1. E.J. Verdoes:
    4 december 2018
    we wachten af en goede reis naar huis Joke
  2. Sjaak en Corrie:
    4 december 2018
    Wij zijn benieuwd naar de foto's van je ongelooflijke mooie reis. En goede en veilige thuisreis .
  3. Jo:
    5 december 2018
    Foto's zijn prachtig , nu nog de verhalen erbij , maar die krijgen we snel te horen , als ik dit typ , ben je al weer in Nederland , tot gauw in Sittard